Умови і положення
Умови і положення
Умови і положення використання сайту визначають правила користування веб-сайтом інтернет-магазину. Користуючись веб-сайтом Інтернет-магазину, Ви приймаєте і погоджуєтесь з обставинами, які передбачені цими Умовами і положеннями. В Умовах і положеннях є зазначені правила укладання договору дистанційної купівлі-продажу через Інтернет-магазин, правила виконання цих договорів, права та обов’язки сторін Договору дистанційної купівлі-продажу та правила розгляду претензій.
§1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
Для цілей даного публічного договору купівлі-продажу наведені нижче терміни вживаються у наступному значенні:
1.1. Покупець (клієнт) – фізична особа, яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, що в порядку, передбаченому даним Договором, за власним волевиявленням повністю прийняла (акцептувала) всі його умови без виключення.. Така фізична особа повинна володіти необхідним обсягом дієздатності та необхідними повноваженнями для укладення договорів на придбання, замовлення Товарів.
1.2. Інтернет–магазин – інтернет-сервіс, яким провадить Продавець, і який є доступний за електронною адресою polskabielizna.com.ua, за посередництвом якого Клієнт може отримати інформацію про Товар та його наявність, а також купити Товар або замовити послугу.
1.3. Продавець – суб'єкт господарювання, який згідно з договором реалізує споживачеві Товари або пропонує їх до реалізації.
1.4. Договір дистанційної купівлі - договір купівлі-продажу Товару / надання послуг / доставки цифрового контенту (за наявності), укладений через Інтернет-магазин.
1.5. Замовлення – належним чином оформлене та розміщене волевиявлення Покупця (клієнта), яке спрямоване на укладення договору роздрібної купівлі-продажу Товарів, які пропонуються Продавцем для роздрібного продажу через інтернет-магазин.
1.6. Сайт – веб-сайт, що розміщений в мережі інтернет за адресою:polskabielizna.com.ua .
1.7. Товари (продукція) – одяг, взуття, аксесуари та інші групи Товарів в асортименті, які представлені в Інтернет-магазині, дистанційний продаж яких не заборонений в Інтернет-магазині. Продавець дає можливість Покупцю переглядати зображення (фотознімки) Товару, який супроводжується інформацією про основні характеристики продукції (найменування, країна походження, умови використання тощо) та ціну продукції (Товарів)
1.8. Спожива́ч — фізична особа, яка купує, замовляє, використовує, або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю.
1.9. Служба доставки – треті особи, які надають послуги щодо доставки Замовлень Покупцеві.
1.10. Політика конфіденційності та використання файлів cookie Інтернет-магазину - документ, що визначає детальні правила обробки персональних даних і використання файлів cookie. Політика конфіденційності та файлів cookie є Додатком 3 до Умов і положень та доступна за адресою https://polskabielizna.com.ua/pol-privacy-and-cookie-notice.html.
1.11. Довговічний носій - означає матеріал або інструмент, що дозволяє Клієнту або Продавцю зберігати інформацію, адресовану особисто йому, у спосіб, який дозволяє отримати доступ до інформації в майбутньому протягом прийнятного часу для цілей, для яких ця інформація використовується, і який дозволяє збережена інформація відновлюється в незмінному вигляді, зокрема електронною поштою.
1.12. Електронна форма замовлення - електронна процедура оформлення замовлення, яка надається Продавцем для Покупця.
1.13. Електронна форма повернення - електронна процедура здійснення повернення, яка надається Продавцем Покупцю; доступно за адресою https://polskabielizna.com.ua/returns-open.php
1.14. Електронна форма рекламації - процедура електронної скарги, яка надається Продавцем Покупцеві; доступно за адресою https://polskabielizna.com.ua/rma-open.php
1.15. Надсилання замовлення – підтвердження замовлення шляхом натискання Клієнтом кнопки «Замовити та оплатити», що розглядається як подання Клієнтом обов’язкової заяви про волевиявлення для укладення Договору дистанційного продажу з Продавцем.
1.16. Акаунт - сукупність даних, що зберігаються в Інтернет-магазині та в ІТ-системі Продавця щодо даного Клієнта та розміщених ним замовлень та укладених Договорів дистанційного продажу, з використанням яких Клієнт може розміщувати замовлення та своєчасно - анулювати. або редагувати та укладати Договори купівлі-продажу на відстані.
1.17. Оцінка послуги замовлення та Оцінка окремих товарів - суб'єктивні твердження та оцінки, що надаються Клієнтом у вигляді зірок від 1 до 5 для Інтернет-магазину після завершення Замовлення.
§2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.Види та обсяг послуг, що надаються в електронному вигляді:
- Укладання Договорів купівлі-продажу в Інтернеті - щодо Товарів, що продаються в Інтернет-магазині,
- Правила реєстрації та використання Акаунту в рамках Інтернет-магазину,
- Додавання думок, коментарів і оцінок - клієнт може додати думку або коментар до свого замовлення,
- Розсилка електронних листів, в яких Продавець підтверджує отримання замовлення, можливе отримання оплати, прийняття замовлення до виконання.
2. Використання Інтернет-магазину можливе за умови, що ІТ-система, яку використовує Клієнт, відповідає таким мінімальним технічним вимогам:
1. Веб-браузери в поточній версії, наприклад:
Firefox
Chrome
Microsoft Edge
2. Будь-яка програма для перегляду файлів у форматі PDF.
3. Продавець надає ці Умови і положення разом з Додатками за посиланням на головній сторінці до укладення Договору дистанційного продажу, під час його виконання та після його завершення. Покупець може завантажити його та роздрукувати.
4. З метою забезпечення безпеки передачі повідомлень і даних у зв’язку з послугами, що надаються, Інтернет-магазин вживає технічних та організаційних заходів, що відповідають рівню безпеки послуг, що надаються, зокрема заходи щодо запобігання придбанню та зміні персональних даних. дані, надіслані в Інтернеті неавторизованими особами.
§3.ЗАМОВЛЕННЯ
1.Замовлення в Інтернет-магазині можна оформити через Аккаунт або вибрати варіант покупки без реєстрації, у цьому випадку створюється внутрішній обліковий запис, на основі якого Клієнт може створити Акаунт. Внутрішній обліковий запис зберігається до тих пір, поки дані не будуть видалені з системи або обліковий запис не буде заблоковано.
2. Покупка здійснюється шляхом заповнення електронної форми замовлення на сайті Інтернет-магазину. Замовлені товари вибираються шляхом додавання в кошик. В електронному бланку замовлення вказано <span> м. </span> в. який Товар, за якою ціною та в яких кількостях Замовник бажає замовити до вказаного ним місця. Клієнт вживає відповідних технічних заходів на основі відображених повідомлень.
3. Після того, як Клієнт надасть всі необхідні дані, буде відображено підсумок зробленого замовлення. Короткий опис замовлення міститиме інформацію про: ідентифікаційні дані Продавця, предмет замовлення, одиницю та загальну вартість замовлених Товарів, включаючи витрати на доставку та інше, якщо таке є, вибраний спосіб оплати, вибраний спосіб доставки, час і вартість доставки.
4. Якщо предметом договору є доставка цифрового контенту, який не зберігається на матеріальному носії, або послуги, що надаються в електронному або дистанційному вигляді - Споживач у додатковому чекбоксі, необхідному для оформлення замовлення та розташованому на Електронній формі замовлення, погоджується: «Я згоден». на доставку цифрового контенту, який не записаний на матеріальному носії, або на початок надання послуги до закінчення 14 днів з дати укладення договору, і я визнаю втрату права відмовитися від договору. ". Продавець підтвердить отримання вищезазначеного згода електронною поштою.
5. Для оформлення Замовлення необхідно вказати особисті дані, позначені як обов’язкові в Електронній формі замовлення, прийняти зміст Умов і положень, відправити замовлення, натиснувши кнопку «Замовити та оплатити».
- Надсилання Клієнтом електронної форми замовлення є обов’язковим волевиявленням на укладення Договору дистанційного продажу відповідно до змісту цих Правил.
- Договір дистанційного продажу вважається укладеним у момент прийняття Продавцем Електронної форми замовлення, що підтверджується відображенням Покупцеві повідомлення про прийняття замовлення та його номер.
- Після укладення Договору дистанційного продажу Клієнт отримує електронною поштою підтвердження замовлення, яке містить: підтвердження замовлення та остаточне підтвердження всіх істотних елементів Замовлення та загальних умов Договору дистанційного продажу (Правила Інтернет-магазину з Додатки 1 і 2), дані Продавця, відповідальність Продавця за якість послуг, про послуги, які Продавець надає після продажу, а також про спосіб і наслідки відмови від договору. Інформація про спосіб та наслідки відмови від договору міститься в Додатку №1.
- Поки Продавець не почне виконання замовлення:
- Клієнт може змінити своє замовлення за допомогою технічного рішення, доступного на сторінці Електронної форми замовлення, і повторно пройшовши весь шлях оформлення замовлення. Замовлення змінюється шляхом подачі нового, яке замінює попередньо розміщене. Крім того, оплата, здійснена Клієнтом, розраховується за новим замовленням, а в разі переплати повертається на банківський рахунок, з якого було здійснено оплату.
- Клієнт може скасувати своє замовлення, вибравши опцію «скасувати замовлення», доступну на сторінці електронної форми замовлення.
6. Якщо Клієнт скасовує замовлення, Продавець повертає отриману оплату протягом 3 робочих днів. Платіж буде відшкодовано за допомогою того самого методу оплати, який використав Клієнт.
7. Термін виконання замовлення від 1 до 30 робочих днів з моменту укладення договору.
§ 4. ОПЛАТА
- Інтернет-магазин пропонує можливість здійснення оплати у вигляді передоплати, післяплатою (з оплатою на рахунок при доставки). Варіант оплати з відстроченням платежу можливий в індивідуально узгоджених з Продавцем ситуаціях.
- Оплату товару можна здійснити способом, обраним при оформленні замовлення на Електронній формі замовлення.
- Доступні на даний момент способи оплати у вигляді передоплати в Інтернет-магазині доступні за адресою https://polskabielizna.com.ua/pol-payments.html.
§5. ДОСТАВКА
- В Електронній формі замовлення Клієнт обирає спосіб доставки, відзначаючи зроблений вибір.
- У випадку, якщо Клієнт не забере Товар, що призведе до повернення Товару Продавцю - Продавець може відмовитися від договору купівлі-продажу. Відмова від договору відбувається шляхом подання Замовнику заяви у формі електронного листа.
- У ситуації, зазначеній у пункті 2, Продавець зобов’язаний негайно повернути Клієнту отриману оплату за придбаний Клієнтом Товар.
- Доступні на даний момент способи доставки в Інтернет-магазині доступні за адресою https://polskabielizna.com.ua/pol-delivery.html.
§ 6.ВІДМОВА ВІД ДОГОВОРУ - ЕЛЕКТРОННА ФОРМА ПОВЕРНЕННЯ
- Покупець, який є Споживачем, який уклав Договір дистанційного продажу, може відмовитися від нього протягом 30 днів без пояснення причини. У разі відмови від договору дистанційної купівлі-продажу - договір вважається недійсним.
- Право на відмову від договору на умовах, визначених параграфами 6 і 7 цього Положення, має також фізична особа-підприємець, яка здійснює закупівлю непрофесійного характеру.
- Продавець перевірить право подати заяву про відмову від Договору особою, зазначеною в пункті 2. Перевірка здійснюється шляхом перевірки того, чи укладений договір не має професійного характеру для цієї особи – що здійснюється, зокрема, шляхом аналізу кодів ПКД, зазначених у ЦРЛ та відомостях про господарську діяльність.
- Якщо буде визнано, що придбання Товару фізичною особою-підприємцем в Інтернет-магазині мало професійний характер, Продавець негайно, тобто не пізніше 3 робочих днів з моменту отримання заяви про відмову, повідомляє особу, яка подає заяву. що через професійний характер зробленої покупки - немає права відмовитися, а отже, заява про відмову від договору - не має юридичних наслідків. Якщо разом із заявою про відкликання Товар було фізично повернено - Товар буде відправлено назад за рахунок особи, яка подала заяву, та за адресою, попередньо зазначеною в Замовленні. Відповідь Продавця буде надано тим же методом, що й особа, яка подає заяву.
- У разі відмови від договору - Споживач несе лише прямі витрати по поверненню Товару.
- Заява Споживача повинна чітко виражати його бажання відмовитися від договору, зокрема Споживач може:
- скористатися електронною формою повернення, розміщеною на сайті Інтернет-магазину: https://polskabielizna.com.ua/returns-open.php..
- відмовитися від договору за допомогою форми відмови, яка є Додатком 2 - шляхом її відправлення на адресу юридичної адреси Продавця.
- Продавець негайно підтверджує на довгостроковому носії факт отримання заяви про відмову від договору, поданої в порядку, зазначеному в пунктах 1 і 2.
- Щоб вкластися в термін, достатньо надіслати заяву до його закінчення.
- Період для відмови від договору починається:
1). для виконання договору, згідно з яким Продавець видає товар, зобов’язуючись передати його право власності - від вступу у володіння Товаром Споживача або третьої сторони, призначеної ним, крім перевізника, а також у випадку договору, який :
- включає багато предметів, які доставляються окремо, партіями або частинами - з моменту заволодіння останнім предметом, партією чи частиною;
- полягає в регулярній доставці предметів протягом визначеного періоду часу - з моменту заволодіння першим предметом;
2). для інших договорів - з дати укладення договору.
- Форма заяви про відмову від договору (додаток № 2 до цього Регламенту) та інформація про реалізацію права на відмову від договору (додаток № 1 до цього Регламенту) надаються в електронному вигляді, зазначеному в пункті 3.5. .3 цього Положення.
- Право відмови від договору дистанційної купівлі-продажу не поширюється на договори, зазначені у ст. 38 Закону від 30.05.2014 (Вісник 2019, ст. 134) про права споживачів, <span> м. </span> в. При умові:
1). у яких ціна або винагорода залежать від коливань на фінансовому ринку, які підприємець не контролює і які можуть відбутися до кінцевого терміну відмови від контракту;
2). предметом послуги якого є нерозбірний виріб, виготовлений за специфікацією замовника або призначений для задоволення його індивідуальних потреб;
3). для яких предметом послуги є товар, що доставляється в запечатаній упаковці, яку неможливо повернути після відкриття упаковки з міркувань охорони здоров’я чи гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки;
4). предметом якого є звукові чи візуальні записи чи комп'ютерне програмне забезпечення, що доставляється в запечатаній упаковці, якщо після доставки упаковку було відкрито;
5). для доставки цифрового контенту та електронних ліцензій, які не записані на матеріальному носії, якщо виконання почалося за прямою згодою Споживача до кінцевого терміну відмови від договору та після інформування підприємця про втрату права відмовитися від договору. контракт;
6). предметом якого є предмет, що швидко псується або має короткий термін придатності, а предметом послуги є предмети, які після доставки за своїм характером нерозривно пов’язані з іншими предметами;
7). на доставку газет, періодичних видань чи журналів, за винятком договорів передплати;
8). укладених шляхом публічних торгів;
9). для надання послуг з розміщення, крім проживання, перевезення вантажів, прокату автомобілів, харчування, послуг, пов’язаних з відпочинком, розвагами, спортивними чи культурними заходами, якщо в договорі зазначено день або період надання послуги;
10). в якому предметом послуги є алкогольні напої, ціна на які була узгоджена під час укладення договору купівлі-продажу, і доставка яких може відбутися лише через 30 днів, і вартість яких залежить від коливань на ринку, на якому підприємець не має контролю;
§7. НАСЛІДКИ ВІДМОВИ ВІД ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ТОВАРУ
- Продавець протягом 14 днів з дати отримання заяви про відмову від Договору купівлі-продажу товару повертає Споживачу всі здійснені ним платежі, включаючи вартість доставки, що відповідає найдешевшому запропонованому Продавцем способу доставки.
1). Відшкодування буде здійснено за допомогою того самого способу оплати, який використовував Споживач.
2). Якщо Споживач, щоб скористатися правом відмови, використовує Електронну форму повернення, кошти повертаються обраним способом і на банківський рахунок, наданий Споживачем.
- Якщо Продавець не запропонував забрати Товар у Споживача самостійно, він може утримати відшкодування платежів, отриманих від Споживача, доки він не отримає Товар назад або доки Споживач не надасть підтвердження його повернення, залежно від того, що відбудеться раніше.
- Продавець може запропонувати Споживачеві самостійно забрати товар. Однак, якщо Продавець не зробив такої пропозиції - Споживач повинен повернути товар Продавцю (або особі, уповноваженій Продавцем отримати його) негайно, але не пізніше 14 днів з дати, коли він відмовився від договір. Щоб вкластися в термін, достатньо повернути речі до його закінчення. Товар, який повертає Споживач, повинен бути відправлений за адресою місцезнаходження Продавця.
- Споживач несе відповідальність за зниження вартості Товару в результаті його використання у спосіб, що виходить за межі того, що необхідно для встановлення природи, характеристик і функціонування Товару.
§ 8. РЕКЛАМАЦІЯ
- Продавець зобов'язаний доставити Товар без фізичних та юридичних недоліків і несе відповідальність перед Клієнтом за фізичні та юридичні недоліки придбаного Товару відповідно до Цивільного кодексу.
- Якщо Товар має фізичні або юридичні дефекти, Покупець може подати рекламацію Продавцю за гарантією на дефекти:
- через електронну форму скарги;
- письмово на адресу місцезнаходження Продавця або електронною поштою на адресу help@polskabielizna.com.ua
3). у повідомленні має бути зазначено дефект, який, на думку Покупця, має товар, претензії до Продавця та, якщо можливо, документально підтвердити дефект. Продавець зобов'язаний надати відповідь на рекламацію протягом 14 днів з моменту її отримання. Якщо він не відповів на вищезазначене протягом встановленого строку вважається, що скаргу прийнято. Продавець надає Покупцеві відповідь на скаргу в письмовій формі або на довгостроковому носії;
4). Дії, які має виконати Покупець для подання скарги, включаючи спосіб доставки Товару Продавцю, зазначаються на окремих етапах в Електронній формі скарги.
5). Якщо Продавець визнає рекламацію обґрунтованою: витрати на заміну, ремонт, включаючи витрати на доставку, пов’язану зі скаргою на Товар, несе Продавець.
6). Продавець перевірить, чи скарга, подана фізичною особою-підприємцем, яка здійснює непрофесійну закупівлю, є непрофесійною для цієї особи. Перевірка здійснюється шляхом аналізу кодів ПКД, зазначених у ЦРЛ та відомостях про господарську діяльність.
7). Якщо в результаті поданої Споживачем скарги спір не було вирішено, Продавець надає Споживачеві на паперовому чи іншому довгостроковому носії заяву про:
- намір звернутися із заявою про відкриття провадження щодо позасудового вирішення споживчих спорів або згода на участь у такому провадженні, або
- відмова від участі у позасудовому вирішенні споживчих спорів.
§ 9. ВІДГУКИ
- Протягом зазначеного часу після оформлення Замовлення Клієнту, який має Обліковий запис, може бути запропоновано в електронному листі додати Оцінку послуги замовлення та оцінку окремих товарів. Оцінка послуги замовлення та оцінка окремих товарів є добровільною та безкоштовною, а для цього перейдіть за посиланням, яке переведе вас на окрему сторінку. В рамках одного замовлення - Клієнт має можливість додати вищезазначені Рейтинги лише один раз.
- В рамках вищевказаного Оцінки, Замовник може поставити оцінку у вигляді зірочок від 1 до 5 і додати словесну заяву, обмежену 65 535 словами. вище Рейтинги автоматично підписуються ім'ям та містом Клієнта, яке вказується Клієнтом при реєстрації Акаунта.
- Рейтинги зберігаються та оприлюднюються на веб-сайті Інтернет-магазину, а також на сайтах https://zaufaneopinie.idosell.com і https://trustedreviews.idosell.com.
- Продавець не перевіряє вміст і не контролює Відгуки про замовлення. Покупець несе виключну та незалежну відповідальність за заяву, зроблену в рамках Оцінки. Продавець має право заблокувати Рейтинги повністю або частково відповідно до положень законодавства та цих Правил.
- Неприйнятно публікувати будь-який вміст, який містить неправдивий, вводить в оману, вульгарний, агресивний, образливий або явно вважається таким, що суперечить моралі. Також неприпустимо розміщувати незаконний контент, який порушує права третіх сторін або є актом недобросовісної конкуренції.
- Клієнт зобов'язується не розміщувати контент, який містить посилання на зовнішні веб-сайти, рекламного чи рекламного характеру або містить персональні дані третіх осіб. Також заборонено розміщувати незаконний контент, зокрема такий, що є актом недобросовісної конкуренції тощо.
- Замовник несе відповідальність за відредаговані та розміщені заяви, зокрема несе відповідальність за порушення прав або товарів третіх осіб
- За чітким бажанням Клієнта вміст Рейтингів може бути прихований від інших користувачів Магазину, але присуджена оцінка у вигляді зірок включається в загальний рейтинг Магазину та Товару.
§ 10. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ
- Клієнт заявляє, що він не має жодних прав, у тому числі авторських чи суміжних прав, на розміщені ним Рейтинги та заяви, за винятком права використання Інтернет-магазину в порядку, визначеному Правилами. Клієнт не має права на будь-який запис, відтворення, спільний доступ, публікацію або розповсюдження вмісту, якщо такий дозвіл не випливає з положень закону чи Правил.
- Клієнт не має права на будь-яке втручання у зміст, зокрема, не має права втручатися у зміст, структуру, форму, графіку, механізм роботи чи інші елементи Інтернет-магазину.
- Розміщуючи Відгуки в Інтернет-магазині, які становлять роботи за значенням Закону від 4 лютого 1994 року про авторське право та суміжні права, надає Продавцю невиключну, безкоштовну та необмежену в часі та території ліцензію на використання цих робіт Продавцем. , а також право на надання субліцензії, яка включає публічний доступ до твору таким чином, щоб кожен міг мати доступ до нього в місці та в час, які вони вибрали (Інтернет). Ліцензія надається для всіх сфер використання, відомих на момент її видачі, зокрема для таких сфер використання:
1). у сфері запису та відтворення твору будь-якою технікою - зокрема шляхом друку, репрографії, магнітного чи цифрового запису, тобто з використанням будь-якої техніки на будь-якому аудіовізуальному чи візуальному носії, зокрема на аудіовізуальних дисках, компакт-дисках, комп'ютерних дисках, у мультимедіа мережа, включаючи Інтернет і пов'язані з ним онлайн-послуги, а також розмноження, запис, використання в Інтернеті, реклама, розмноження електронного запису в пам'яті комп'ютера та у внутрішніх і зовнішніх мережах,
2). використання всіх або фрагментів або будь-яких елементів твору з можливістю модифікації, що випливає з суті даного онлайн-носія - у всіх публікаціях, зокрема онлайн, цифрових, в інформаційних бюлетенях та інформації, окремо або в поєднанні з іншими творами чи фрагментами робіт; використання повністю або частково для просування та реклами, зокрема у формі аудіовізуальної, звукової, медійної реклами.
3). з точки зору торгівлі оригіналом або копіями, на яких записаний твір - маркетинг, прокат, прокат оригіналу або копій,
4). щодо розповсюдження твору способом, відмінним від зазначеного вище - публічне виконання, виставка, демонстрація, відтворення, трансляція та ретрансляція, а також надання твору загальнодоступному таким чином, щоб кожен міг отримати до нього доступ у будь-якому місці та обраний ними час,
5). використання творів у рекламних і маркетингових цілях;
- Видалення Облікового запису Клієнтом або Оцінка відповідно до параграфу 9 пункту 8 не впливає на дійсність вищевказаної ліцензії.
§ 11. ПІДСУМКОВІ ПОЛОЖЕННЯ
- Ці Умови використання діють з 2022/10/19.
- У разі зміни або скасування будь-якого з положень цих Умов і положень рішенням компетентного органу чи суду, решта положень залишаються в силі та є обов’язковими для Продавця та Клієнта.
- До всіх спорів, пов’язаних із Умовами і положеннями застосовується польське право. Ці суперечки будуть вирішуватися місцевим компетентним загальним судом. Клієнт, який є Споживачем, також може використовувати позасудові засоби розгляду скарг і відшкодування. Будь-яку інформацію про позасудові методи розгляду скарг і відшкодування можна отримати на веб-сайті Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів за адресою: www.uokik.gov.pl. Водночас повідомляємо, що вказані процедури є добровільними і на них мають бути згодні обидві сторони.
- Відповідно до Регламенту (ЄС) № 524/2013 Європейського Парламенту та Ради від 21 травня 2013 року ми хотіли б повідомити вам, що за адресою https://ec.europa.eu/consumers/odr є платформа для онлайн-вирішення суперечок між споживачами та підприємцями на рівні ЄС (платформа ODR). Платформа ODR – це веб-сайт з єдиним вікном для споживачів і підприємців, які шукають позасудового врегулювання спору щодо договірних зобов’язань, що випливають з договору онлайн-продажу або договору про надання послуг.
§ 11. ПІДСУМКОВІ ПОЛОЖЕННЯ
- Ці Умови використання діють з 2022/10/19.
- У разі зміни або скасування будь-якого з положень цих Правил рішенням компетентного органу чи суду, решта положень залишаються в силі та є обов’язковими для Продавця та Клієнта.
- До всіх спорів, пов’язаних із Умовами і положеннями застосовується польське право. Ці суперечки будуть вирішуватися місцевим компетентним загальним судом. Клієнт, який є Споживачем, також може використовувати позасудові засоби розгляду скарг і відшкодування. Будь-яку інформацію про позасудові методи розгляду скарг і відшкодування можна отримати на веб-сайті Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів за адресою: www.uokik.gov.pl. Водночас повідомляємо, що вказані процедури є добровільними і на них мають бути згодні обидві сторони.
- Відповідно до Регламенту (ЄС) № 524/2013 Європейського Парламенту та Ради від 21 травня 2013 року ми хотіли б повідомити вам, що за адресою https://ec.europa.eu/consumers/odr є платформа для онлайн-вирішення суперечок між споживачами та підприємцями на рівні ЄС (платформа ODR). Платформа ODR – це веб-сайт з єдиним вікном для споживачів і підприємців, які шукають позасудового врегулювання спору щодо договірних зобов’язань, що випливають з договору онлайн-продажу або договору про надання послуг.
§ 12. ДОДАТОК 1 - Інформація про реалізацію права відмови від договору
1. Право на відмову від договору на таких умовах також має особа-підприємець, яка здійснює закупівлю непрофесійного характеру, тобто, що випливає, зокрема, з предмета його діяльності, наданого на підставі положення про Центральний реєстр та відомості про господарську діяльність. Право відмовитися від договору на наступних умовах надається - Споживачу. Ви маєте право відмовитися від цього договору протягом 30 днів без пояснення причини. Термін виходу закінчується через 30 днів:
- у випадку договору купівлі-продажу, з дати, коли ви набуваєте фізичне володіння товарами або третя сторона, окрім перевізника, яку ви вказали;
- у випадку контракту, який вимагає передачі права власності на багато предметів, які доставляються окремо з дати, коли ви придбаєте, або третя сторона, окрім перевізника та вказаного вами, придбає фізичне володіння останнім предметом;
- у випадку контракту, який вимагає передачі права власності на предмети, що постачаються партіями або частинами, з дати, коли ви отримуєте або третя сторона, крім перевізника, і яка вказана вами, отримує фізичне володіння останньою партією або частиною ;
- у випадку контрактів на регулярну доставку товарів протягом визначеного періоду з дати, коли ви набуваєте або третя сторона, окрім перевізника та зазначена вами, набуває фізичне володіння першою;
- у разі договорів, предметом яких є надання послуг або цифрового контенту, що не надається на матеріальному носії, - з дати укладення договору.
2. Щоб скористатися правом відмови від договору, ви повинні повідомити нас, а саме: RAFAŁ KREFFT "KREFFT", PODGÓRNA 12, 84-208 CZECZEWO, тел. +380992237581, help@polskabielizna.com.ua про своє рішення відмовитися від цього договору однозначною заявою (наприклад, листом, надісланим поштою, факсом або електронною поштою).
3. Ви можете використовувати типову форму відмови, але це не є обов’язковим.
4. Ви також можете заповнити Електронну форму повернення, доступну на сайті Інтернет-магазину: https://polskabielizna.com.ua/returns-open.php. Якщо ви скористаєтеся цією опцією, ми негайно надішлемо вам підтвердження про отримання інформації про відмову від договору на довгостроковому носії.
5. Для дотримання терміну для відмови від договору вам достатньо надіслати інформацію про реалізацію свого права відмовитися від договору до закінчення терміну відмови від договору.
6. У разі відмови від цього контракту ми відшкодуємо вам усі отримані від вас платежі, включаючи витрати на доставку товару (за винятком додаткових витрат, пов’язаних із обраним вами способом доставки, відмінним від найдешевшого стандартного способу доставки, запропонованого нами). ), негайно та в будь-якому випадку не пізніше ніж через 14 днів з дати, коли ми отримали інформацію про ваше рішення скористатися правом відмовитися від цього договору. Ми повернемо платіж за допомогою тих самих методів оплати, які ви використовували в початковій транзакції, якщо ви прямо не домовилися про інше.
7. У випадку контрактів, які зобов’язують передати право власності на предмети, у яких ми не запропонували отримати Товар у разі відмови від контракту, ми маємо утримувати відшкодування до отримання товару або до підтвердження його повернення. надані нам, залежно від того, що відбудеться раніше.
8. Будь ласка, надішліть повернений товар на таку адресу:
Для повернення/обміну товару:
НОВА ПОШТА:
Отримувач: Дмитро Поплавський
Відділення № 133
Індекс: 03170
Адреса: вулиця Зодчих, 62, Київ, Україна,
+380961782587
негайно, але в будь-якому випадку не пізніше 14 днів з дати, коли ви повідомили нам про свою відмову від цього договору. Термін вважається дотриманим, якщо ви відправляєте назад товар до закінчення 14-денного періоду. Вам доведеться нести прямі витрати на повернення товару.
9. Зважаючи на вагу та розміри Товару, у разі відмови від договору повернення Товару може спричинити вищі витрати, ніж звичайна поштова доставка. Якщо ви хочете скористатися послугами кур'єрських компаній, можливо, знадобиться відправити посилку на піддоні, що коштує дорожче звичайного поштового відправлення.
§ 13. [ДОДАТОК 2 - Типова форма відмови] (https://polskabielizna.com.ua/regulation.php?file=att2 «Завантажити документ»)